TANQUEM EL CURS AL PUNT ÒMNIA… PERÒ L’ESTIU VE CARREGAT!

Al Punt Òmnia, acomiadem aquest curs amb molta energia i orgull de tot el camí compartit; han estat mesos plens d’aprenentatges, nous reptes, rialles, descobertes digitals i, sobretot, molta comunitat.
Però això no s’acaba aquí… Aquest estiu, el Punt Òmnia continua ben viu i amb les portes obertes a noves experiències.
En col·laboració amb Ocell de Foc, posarem en marxa cursos d’iniciació al català per continuar creant oportunitats, vincles i espais de participació. També compartirem activitats informàtiques amb els infants i joves del casal d’estiu de l’entitat, convertint la tecnologia en una eina creativa,
divertida i educativa.
A més, seguirem oferint espais d’aula oberta, suport formatiu vinculat al curs del SOC i sessions d’informàtica inicial al Casal Cívic Sant Ildefons, perquè l’aprenentatge no fa vacances i sempre hi ha noves oportunitats per continuar creixent.
I això és només el començament… Al setembre tornarem amb més força que mai, amb noves propostes i activitats que segur que us agradaran.
Gràcies a totes les persones que formeu part del Punt Òmnia per continuar fent d’aquest espai un lloc viu, proper i ple de possibilitats. Ens veiem aquest estiu!
Amb el suport de: